Сторінка психолога

Білан Ірина Іванівна

практичний психолог


Дослідно-експериментальна робота за темою «»


Лабораторія підвищення психологічної компетентності

Кремінського ліцею №2 на 2021-2022 н.р.

Мета роботи: формування психологічної компетентності педагогів.

План роботи

№ з/пВид роботи, зміст роботиЦільова група
(де і з ким проводиться)
Термін проведення
1Формування соціально-компетентної особистості засобами інноваційних освітніх технологій навчання та виховання.педколективжовтень
2Формування соціальної компетентності – напрями співпраці педагога з батьками.педколективсічень
3Психологічна безпека освітнього середовища як чинник розвитку соціальної компетентності учнів.педколективберезень

Засідання лабораторії підвищення психологічної компетентності №1

Тема. Формування соціально-компетентної особистості засобами інноваційних освітніх технологій навчання та виховання.

Мета: поглибити знання та практичні вміння педагогів в формуванні соціальної компетентності учнів засобами інноваційних технологій навчання та виховання. Розвивати професійне зростання та фахову майстерність педагогічних працівників.

План роботи лабораторії

  1. Вправа «Торбинка асоціацій».
  2. Інформаційне повідомлення «Соціальна компетентність: сутність, структура, розвиток».
  3. Обговорення освітніх технологій, які сприяють формування соціальної компетентності.

Засідання лабораторії підвищення психологічної компетентності №2

Тема. Формування соціальної компетентності – напрями співпраці педагога з батьками.

Мета: поглибити знання педагогів щодо співпраці з батьками. Розвивати професійне зростання та фахову майстерність педагогічних працівників.

План роботи лабораторії

  1. Вправа «Правила успішного спілкування з батьками».
  2. Інформаційне повідомлення  «Основні напрями співпраці  вчителя та батьків у процесі соціального становлення школярів».
  3. Робота в групах. Особливості сучасних сімей.

Засідання лабораторії підвищення психологічної компетентності №3

Тема. Психологічна безпека освітнього середовища як чинник розвитку соціальної компетентності учнів.

Мета: розширити знання вчителів про безпечне освітнє середовище; з’ясувати на яких принципах грунтується безпечна, комфортна і доброзичлива до дитини школа.

План роботи лабораторії

  1. Мозковий штурм «Безпечне освітнє середовище»
  2. Інформаційне повідомлення  «Безпечна та дружня до дитини школа».
  3. Вправа «Кошик сміття»
  4. Створення колажу «Безпечне освітнє середовище»