Сторінка психолога
Білан Ірина Іванівна
практичний психолог
Дослідно-експериментальна робота за темою «»
Лабораторія підвищення психологічної компетентності
Кремінського ліцею №2 на 2021-2022 н.р.
Мета роботи: формування психологічної компетентності педагогів.
План роботи
№ з/п | Вид роботи, зміст роботи | Цільова група (де і з ким проводиться) | Термін проведення |
1 | Формування соціально-компетентної особистості засобами інноваційних освітніх технологій навчання та виховання. | педколектив | жовтень |
2 | Формування соціальної компетентності – напрями співпраці педагога з батьками. | педколектив | січень |
3 | Психологічна безпека освітнього середовища як чинник розвитку соціальної компетентності учнів. | педколектив | березень |
Засідання лабораторії підвищення психологічної компетентності №1
Тема. Формування соціально-компетентної особистості засобами інноваційних освітніх технологій навчання та виховання.
Мета: поглибити знання та практичні вміння педагогів в формуванні соціальної компетентності учнів засобами інноваційних технологій навчання та виховання. Розвивати професійне зростання та фахову майстерність педагогічних працівників.
План роботи лабораторії
- Вправа «Торбинка асоціацій».
- Інформаційне повідомлення «Соціальна компетентність: сутність, структура, розвиток».
- Обговорення освітніх технологій, які сприяють формування соціальної компетентності.
Засідання лабораторії підвищення психологічної компетентності №2
Тема. Формування соціальної компетентності – напрями співпраці педагога з батьками.
Мета: поглибити знання педагогів щодо співпраці з батьками. Розвивати професійне зростання та фахову майстерність педагогічних працівників.
План роботи лабораторії
- Вправа «Правила успішного спілкування з батьками».
- Інформаційне повідомлення «Основні напрями співпраці вчителя та батьків у процесі соціального становлення школярів».
- Робота в групах. Особливості сучасних сімей.
Засідання лабораторії підвищення психологічної компетентності №3
Тема. Психологічна безпека освітнього середовища як чинник розвитку соціальної компетентності учнів.
Мета: розширити знання вчителів про безпечне освітнє середовище; з’ясувати на яких принципах грунтується безпечна, комфортна і доброзичлива до дитини школа.
План роботи лабораторії
- Мозковий штурм «Безпечне освітнє середовище»
- Інформаційне повідомлення «Безпечна та дружня до дитини школа».
- Вправа «Кошик сміття»
- Створення колажу «Безпечне освітнє середовище»